Hej.

Sussi tyckte jag skulle blogga och då gör ju jag det såklart. Jag har varit sjuk till och från i 3 veckor. Förkyld, magsjuka och förkyld. I morgon börjar jag leva igen för nu känns det okej.
Jag är fast i Camilla Läckbergs deckare sedan i julas. Fast jag läser dom i fel ordning. Bakifrån liksom. Jag har snart plöjt igenom dom allesammans. Nästa helg får jag och Helena storfrämmande från Hedemora av Sussi och Sophie. Det ser jag fram emot. Den här helgen hoppas jag att jag och Helena kommer iväg till Aqueria för att träffa en haj. Av diverse anledningar var vi inte så pigga på det i lördags som vi hade planerat. Jag har köpt en surfplatta. Det är bra att ha i skolan och när jag åker fram och tillbaka mellan Hedemora och Stockholm. Tidfördriv liksom. En film så är man framme. Så här ser den ut.




Idag skickade jag in beställning på framkallning av kort. De var ett tag sedan sist. Albumen måste fyllas. 3 min efter att jag skickat iväg orden så inser jag att den missat ta med säkert 100 kort. Bland annat från Alice dop och sommarkorten på Vilgot. Surt. Så nu måste jag skicka en ny beställning när korten väl kommit och gå igenom vilka som fattas. Rätt sur blev jag.

Kl 20,00 ska jag kolla på Tunnelbanan. Veckans höjdpunkt för mig är Mot alla odds. Dom är så duktiga!!

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Sussi

Åh vad roligt!!! Jag är inne minst 1 gång om dagen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback