Plötsligt händer det!

Sist var jag nanny åt Vilgot då han haft magsjuka. Några timmar efter publicerat inlägg åkte nannyn hem i just.. magsjuka! Nu är jag åter på banan igen som nanny då Vilgot fick just MIN magsjuka igen. Lyckat! Vilken rundgång. Den verkar aldrig ta slut för nästa offer var pappa (Vilgots morfar som fick ryka in som nanny istället när jag vart sjuk) What goes around comes around..

Vi tittar på Cars nu. Har avverkat Nemo redan, det blir Mumin eller Bee Movie snart. Härligt att byta film när de spännande händer!

På lördag ska v ha 30 resp. 27 års fest och kalas-fika. Jag ska baka liten kaka!

Roligt att mina vänner fortfarande hittar hit efter ett års tystnad. Kanske dax för er att också uppdatera? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback