Sedan sist..

Jag vet, kasst med uppdateringar va?
Det har hänt endel sedan sist. Sommaren har kommit utan att jag märkt det och nu är midsommar här. Tänk, efter det vänder det och sommaren börjar ta slut utan att jag ens hunnit börja på semester (Om 3 veckor är det dax!)

Har släppt iväg mina "9:or" som jag följt i 3 år. Det var med både glädje och sorg. Jag kommer sakna dom. Jobbet/skolan kommer bli tomt men jag är stolt över deras toppen betyg och önskar dom all lycka i livet.

Har hunnit med en till resa till Stockholm för ett besök hos Alex och Jason. Alltid så kul att hälsa på dom trots att benen värker efter shoppingturer och spring på stan.

Alex är sugen på  godis..



Och fika.. .


Fredrik har fyllt 25 och det firade vi såklart med fest!

Sussi, Terre och Karin



Roger och Matta hade kul!



Ett gäng... .



Underbara Vilgot har hunnit fylla 1 år. Tänk, 1 år och redan hunnit med och kämpa så mycket för livet. Mosters stora stolthet helt klart!





Och ett stort grattis till Terre som äntligen tagit studenten!



Och så, resan är bokad. Den 27 juli åka jag och älsklings-Matta till Lefkas för att sola, bada, dricka paraply drinkar, snorkla, shoppa och bara ta hand om varandra! Det ska bli skönt att komma bort och ladda om inför hösten.



Och ja, jag har börjat rida igen för 2 månader sedan. En pigg halvblodsdam kommer denna sommar få bära mig på ryggen. Så det har varit och blir det många fler turer ut i skogen. Jag hade nästan glömmt hur roligt det var! Det är som alla säger, det är som att lära sig cykla.. .. det sitter i ryggmärgen!

Nu väntar vi bara in (ut) Jenny och Staffans lilla bebis som ska komma när som helst. Tycker att vi väntat länge nog nu! =)

Glad midsommar allesammans..  ..


Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej!! Vi är i hedemora, det vore kul att hinna träffas nåt om du har tid o lust! du kan väl slå en signal om du har tid. kram

2009-06-18 @ 08:33:39
Postat av: Jenny Moen

Vi ses till hösten! :)

2009-07-05 @ 19:59:15
Postat av: Sussi

Kära nån vad lillkillen är en Stam! Så söt så! Hoppas ni hade kul i går, glad sommar på dig och njut av semestern! Kram kram

2009-07-11 @ 09:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback