Rockpremiär!

Våran kompis Sophie hade premiär för sin rockklubb i lördags. Vi var självklart där! Vi försökte vara rockiga men vi var nog ute och cyklade upptäckte vi när vi kom på plats.. .som sagt var, vi försökte iaf!


Sussi

Helena

Karin (ja, vad hon har för sig undrar jag med =)

Mats fick en öl men valde att stanna hemma medan vi tjejer rockade loss.
(snodde kortet av Helena)

Jag och Helena

Kul kväll helt enkelt. Dock vart det inte fler kort.

I söndags var det min namnsdag, det firade jag med att baka en tårta och mummsa på såklart.. .



Det där med designen har jag lagt på is ett tag, det krävdes för mycket tålamod helt enkelt.

Ny vecka, nya friska tag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe fin tårta!

2008-09-15 @ 22:08:29
Postat av: Helena

Jag tycker att sussi lyckades välldans bra med att se rockig ut.

jag däremot ser mest... jaa,jävligt full ut.

men sen va ju faktiskt de där taget på hemvägen oxå:P

2008-09-17 @ 20:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback