dator & 24

Nu har jag fått tillbaka min dator! Den funkar utmmärkt.

Jag har fyllt 24 år också, igår. Hipp hipp hurrej till mej! De firade vi med pompa och ståt! Jag fick många fina presenter, mest vuxenprylar. etc strykjärn. Av min kärlek (som fyllde 27 i onsdags) fick jag Sex and the City boxen. Jag tycker verkligen om att få paket!

Snart är det påsk och 4 dagars ledighet. Gud så skönt! Då ska jag köpa mej ett jättepåskägg har jag tänkt.

Min syster har sytt jätte fina nya gardiner till mej. Dom är lila/rosa.  Så fina!

Snart ska jag se reprisen av Top Model 9 och sen är de dom störtsköna grabbarna Erik och Mackan på 6:an. Dom är så kul!

Tack allesammans för en rolig fest igår. Hoppas vi festar till det snart igen =)

Kommentarer
Postat av: Cattis

jo jag tycker också att ungen borde komma ut snart, men det är två veckor kvar kanske en månad om jag har otur. kul att du fått tillbaka din dator, jag ser fram emot jättemycket bloggande från dig nu :)

Postat av: Jossan

Tjenare bruden! Jag missade din födelsedag, förlåt! Men grattis i efterskott! hehe!
De va länge sen! Allt bra med dig? Ska du mot Sthlm nått snart? Kram!!

2008-03-24 @ 19:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback