dreadlocks is gone

'My dreadlocks is gone, my dreadlocks is gone...'

Tagit mig 3-4 v att få ur dom med många dagars mellanrum emellanåt. Jag har ont i fingertopparna av allt slit och jag ser ut som ett krockat penntroll och mitt hem består av endel hår. Dom fick vara med i två år och självklart saknar jag dom litegrann redan nu. Känns tomt och lätt men jag vänjer mig snart. Nu väntar ett frisörbesök (så jag ser ut som folk igen) som jag ska njuta av. Jisses vad slitet det är. Jag kommer dock slippa pina mig igenom 4-5h smärta! (det tog 11h att göra dom) Vilket jag inte kommer sakna, vill man vara fin får man lida pin. Jag vet och tro mej, jag har lidit.

Vem vet, dom kanske kommer tillbaka i framtiden för jag trivdes verkligen i dreads.. .. men omväxling förnöjer!

Hjälp, tanken slog mig. Jag måste ju börja borsta håret igen. Hur ska jag komma ihåg det?!





Anonym: Vad underligt för det ser inte jag! Allt är som de ska. Hoppas det rättar till sig fort!

Är det fler som tycker min blogg ser konstig ut eller är den som den ska?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjävla inläggen blir som dom ska. men kategorier,arkiv,länkar mm delar upp sej på hela lååånga sidan :)

2008-06-19 @ 23:14:35
Postat av: Cattis

Hej! Bloggen ser ut precis som vanligt för mig. Kul att du börjat blogga så mycket igen! Trevlig midsommar. Kram.

Postat av: Cattis

Hej! Vi hade tänkt åka upp, men vi blev bjudna på fest här nere så vi stannade hemma. Och nu när vi fått kattungarna kan vi ju ändå inte åka bort. Jag tror vi kommer upp en vända på sensommaren eller hösten sen, när missarna fått nya hem. Haha ja jag är väl en bullmamma kanske, men jag måste göra NÅT annars dör jag av uttråkning. Funderar på att börja plugga om jag inte får gå chefsutbildningen på IKEA i höst, fick klartecken från chefen att söka iallafall sen får man se om jag blir antagen eller ej. Ha det fint o hälsa familjen! Kram

2008-06-20 @ 12:54:33
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback