Stockholmtripp

I veckan (måndag till fredag)  tog jag och Mats en resa till Sthlm för ett par shoppingturer och träffa upp mina vänner Helena, Klara, Linda och Mirjam. Som alltid väldigt roligt och mycket skvallrande över ett par öl, de är vi bra på! Vi träffas så sällan så det är bäst att passa på såklart. Självklart med min tur vart jag förkyld med en förbaskad rethosta och världens skavsår (mina fötter har värkt konstant dessa dagar) lagom till Linda och Patriks bröllop. Kan man ha mer tur? Förrutom det så var det roligt att göra någonting under semestern eftersom allting inte blev som planerat. Här kommer lite kort.. ...


Klara och Helena

Helena, Mirjam och Linda
Helena, Mirjam och Linda

ölande
Helena och Mats

Kommentarer
Postat av: Heelena

HAHA, jag kan dricka öl& va med på kort jag:)

2008-09-14 @ 21:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback