Middag och 6 and the city.

I torsdags var jag och dom tre systrarna Nygårds till Avesta och åt en toppen middag på Sophies restaurang Älvan. Jättegod mat och jag råder såklart alla att åka dit och njuta av deras goda mat.

Linda, Jenny och Elin
 
Linda, Jenny och Elin


bloggkort

bloggkort

Igår var jag Jenny på Sex and the city filmen. Hurregud så bra den var! Ett måste att se, framför allt om man är Sex and the city lover.

the movie.. 

Förresten, nu är jag fin i håret. Det vart jättebra!

Jag läste nyss ut boken jag berättade om tidigare 'Mister Tourette och jag' Otroligt bra och läsvärd. Det är svårt att lägga ifrån sig boken när man väl börjat.  Rekomenderas starkt! Boken handlar om: Oväntade ljud och avancerade ritualer styr Pelles liv ända från barndomen. I vuxen ålder tar det timmar för honom att passera dörrtrösklar och ta på och av sig kläderna. Han slutar att tvätta sig och att gå på toaletten, och flyttar in i en övergiven bil på ett fabriksområde. På ett tåg hör han en professor tala omTourettes syndrom i radion. I dag är Pelle Sandstrak så frisk som han vill bli. Han vill ju inte bli sjuklig normal.

Har du missat inlägget med midsommarbilderna? Scrolla ner i så fall!


Kommentarer
Postat av: sister N

När vi var ut o åt så var vi ju nästan som de i Sex & the City ;)

2008-07-07 @ 14:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback