Inte igår.. ..

Hey, det var länge sedan!

Har inte blivit mycket till bloggande denna månad vilket har många orsaker.
Jag har som sagt var flyttat och det tog på allt vad det innebar men nu har jag kommit till ro i min söta lägenhet och jag trivs som fisken i vattnet. Och Internet har jag också, insåg första veckan när jag var utan hur pass mycket jag behöver det. Har inskaffat mig mycket denna månad (så tro mej, jag ser fram emot lönen på fredag) bland annat en laptop. Vi har redan haft många fina stunder tillsammans!
Det enda negativa min flytt har inneburit är att jag missade Ski och Rock i Sälen. Men jag får ta igen det nästa år :)

Den dagen jag har städat ska jag kanske knäppa lite kort på hur jag bor för den som är nyfiken.

Här kommer lite kort som jag hunnit med att knäppa under min bloggar-paus.


hedlund, fullsta o mowgli

Hedlund, Fullsta och Mowglie på 30 års kalaset för Mowgli.


F?delsedagsfredrik

Fredrik på hans 23 års kalas.


fredrik 23

Järngänget!


roger o co'

Neeej men Roger!


Alex

Världens bästa Alexandra har varit hem på besök.

Sussi o Karin
 
Mina mamma-tjejer!

Så, de var lite om vad som hänt sen sist, jag ska bättra mig med mitt bloggande. Promise!

Hoppas ni alla har det bra och tar hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill jättegärna att du ska lägga upp lite bilder på din fina lägenhet! O städa har väl du knappats nåt problem med :)

2007-05-22 @ 18:48:02
Postat av: Cattis

javisst, vi kommer upp igen över midsommar! vi kanske kan ses då? då bor vi i österby med..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback