08, vår och saknad

Jag hade nästan glömt bort min blogg! Så elakt av mej.

Tyvärr finns inte tiden att uppdatera just nu, måste smita i säng illa kvikt så jag är utvilad sista arbetsdagen för denna vecka för sen åker jag till Stockholm för att umgås med mina kära vänner! London tjejen Klara kommer hem till vår-Sverige och det måste så klart firas med pompa och ståt!

Visst är det ljuvligt när våren äntligen har kommit (förhoppningsvis för att stanna.. .)
Dagarna känns både roligare och kortare. Är det så för dej också? Tänk, nu kan man gå med t-shirt när solen kikat fram rejält!

Nu har våran underbara vovve Lady fått somnat in för gott... Saknaden är enorm! ♥

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Stackars dig vännen.. men Lady har det bra där hon är nu.. det vet jag nästan! Måste vara jättetomt för dig. Saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback