Midsommar 2007

Midsommarafton ja midsommarafton, ja då är sommaren som bäst!

Traktor och vagn som alltid! Förfest hemma i Österby för att sedan inta vagnen mot Molinsloge. Kallt som f-n men en mycket bra och rolig kväll!

Se så roligt vi hade!

helena o jag

Yeeeah!


fyllon

Fullsta, Anna & Mowgli.

linnea o fullsta

Intressant diskution om Linnéas Cube.

vagn

Gänget!

yheaa

Anna, Danne & Helena!

Mowgli o brorsan

Mowgli & brorsan.

folk

fyllefolk på vagnen!

jag o helena

Me and my sunshine!

Mowgli'

Mowgli

folk

förfesten!

grillning

Grillning!

På midsommardagen åkte jag också traktor och vagn men till Säter för att rocka till Boppers. Jäv--r vad roligt det var, så roligt att jag missade att knäppa kort i regnet (bara endel som jag funderar på vad föreställer)
Åh, jag vill fira midsommar igen de är ju stört roligt ju!

Nästa som sker är att arbeta på Peace and Love festivalen. På fredag har jag och Elin möjlighet att festivala lite. Undra om vi hamnar framför tuffingen Alice Cooper eller vår tighta vän Promoe. Jag vill se Iggy Pop men det blir svårt, Peps Person är i allafall ett MÅSTE! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback