swish, DVD, hockey och sova.

Även denna helg rann iväg med en herrans fart men har bestått av extremt lite gjort.

Fredagen som jag var ledig tillbringade jag över en fika med Sussi vilket var väldigt glädjande ( =) ) för att sedan hoppa i pysdräkten och umgås med Big Brother och en film, Beck - Gamen vilket jag måste säga är den kassaste i Beck väg.

Lördagen bestod av att plöja igenom endel av Saltön boxen. Andra säsongen börjar i morgon (måndag) och jag kände mej tvungen att friska upp minnet om vad som hänt. Nu är jag uppdaterad! Tog en kylig promenix med bror och hundar. Brrr! Var även och tittade på en hockey med Sussi och Helena. Det var iskallt i ishallen (?!) vi frös och förlorade. Kvällen var lika slapp som fredagen, Helena kikade förbi ett par stunder för endel hängande. Jag frös endel denna dag!

Söndag, utvilad! veckan som gått har jag undrat om varit sömnlös eftersom jag varit så hemskt trött men nu måste jag ha sovit ikapp och ska återgå till jobbet med nya friska tag och ett glatt leende! =)
Har kollat klart på Saltön så nu är jag laddad att inta soffkanten kl: 20:00 i morgon och andra säsongen.
OOOH! Såg du One tree hill ikväll förresten. Hjälp så spännande och stackars Payton!

jag har förresten inte beslutat mig för vilken eller vilka DVD boxar jag ska inskaffa men enligt er önskas Desperate Housewifes och min önskelista är ju sååå låååång. Måste fundera.. ..

Nästa helg åker jag till Stockholm för att hälsa på min Helena!

Jag ska nog krypa ner under mitt täcke och lusläsa nu, ha en trevlig kommande vecka! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback