plikten kallar!

Idag har jag tagit vara på sista lediga dagen för att i morgon återgår jag till vardagen and work! Vilket det som sagt var är blandade känslor inför men jag ska nog komma igång ganska fort och det kommer vara lika lovley som veckorna innan jag gick på julledigt. Och genom att ta vara på dagen har jag enbart glassat framför datorn men framför allt framför TV:n och första säsongen av Grey´s Anatomy. Inte så många avsnitt kvar nu och jag vill bara se mer och mer så måste beställa andra säsongen också.
Lördagskvällen bestod av myspys och massa ätande (som vanligt) med Helena och filmen 'The Break Up' helt okej men ett oväntat slut. Jag råkade missuppfatta att det är på 13dagen som man ska gå ut på krogen och INTE på 13dagsafton. Nåväl, lätt hänt och jag ångrar mej inte. Stora dagar där mycket människor går ut är absolut inte min grej. Jag trivs bättre i lugn och ro! =)

du har väl förresten kollat inlägget med alla kort från nyårsafton? Dom vill man inte missa!

Nu ska nog jag ta en titt på ännu ett avsnitt av Grey´s för att sen hoppa i säng, sova djupt och drömma underbara drömmar för att sen vakna av ett hemskt oväsen och pallra mej upp till världens bästa jobb sådeså!


Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej hej! Kul att du verkar trivas så bra på jobbet, synd att du inte hinner uppdatera bloggen lika ofta som förut bara.. Hade! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback