kallt kallare kallas!

Efter en störtskön helg som varit väldigt trevlig och bestående av olika aktiviter var det lika bra att återgå till vardagen och arbetslivet idag! Tyvärr inte så pass utvilad som jag önskat så förmiddagen var seg. Lyckades vakna till efter att ha tillbringat 40 min ute på ungarnas lunchrasten i  - 10 grader. Brrr! barnen leker sig varma, idag mest med att bygga snögrottor men hur skulle det se ut om jag låg på alla fyra och grävde? Näe, det överlåter jag till dom och väljer att  frysa om fötterna istället! =)
Nåväl, vintern är här och jag har tjatat och längtat efter den så jag ska inte klaga heller!

Snart får man pengar och de är ju ingenting man klagar på sådeså!
Tycker du jag ska köpa Grey´s anatomy DVD box säsong två? Jag skulle verkligen verkligen vilja!

Nej jag har verkligen ingenting speciellt att blogga om mer än att jag trodde Marley var ett stort odjur inatt, någonstans mellan häst och hare (?!?!)  när han plötsligt attackerade mej i min skönhetssömn.

Häjpårä!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du ska köpa dom desperata hemmafruarna
eller sex and The City

2007-01-22 @ 20:14:50
Postat av: FredrikL

jaa!!
köp boxen med dom desperata hemmafruarna!!

2007-01-27 @ 19:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback