Hda - Sthlm, Sthlm - Hda

Hemkommen efter 8 lovley days i vår huvudstad. Jag har haft det äckligt roligt med massa poppande av ljuvliga reggaetoner, shopping, öldrickande, matätande, sovande, TV tittande och enbart glassande. Men dax att återgå till vardagen på måndag vilket det råder blandade känslor inför.
Tillbringat utekvällarna på Söderkällaren och ljuvliga Mama Africa (som jag redan längtar till) finns bara ett ställe jag och Helena passar klockrent på, Mama Africa.
Födelsedagstjejen Elise dök upp i lördags så efter endel shopping tog vi oss en matbit och ett par öl för att fira. Nyårsafton bestod av finmiddag för att sen glida till Hammarbyhöjden till Ellie och Mathias och pimpla öl för att sen fortsätta det nya året på ROCKS. Mycket firande här!
I tisdags fick jag iaf dreadlocksen fixade av Ibrahim, så nu ser jag ut som folk igen =)

Innan jag for beställde jag två DVD filmer. Första säsongen av mina två favorit serier. One tree hill och Grey´s anatomy som jag längtat efter att få titta på, så denna helg ska jag mysa ner mej i soffa, ladda inför måndag och titta på massa film.

Det vart inte så mycket kortknäppande tyvärr.

OH, min favvo just nu, Groundation - Picture on the wall. Äckligt jävla bra!

  Mama Africa

 
    

   nyår 

      

nyår


'I want to roll, want to hide, want to drift away...'

Kommentarer
Postat av: Syrran

Va' sot du e'!!! Krama Helena fr. mig...

2007-01-05 @ 23:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback