Burn it up!

I morgon är det fredag och åter en vecka är avklarad. Denna vecka varken lugnare eller vildare än dom andra trots att mitt huvud strejkade ur på tisdagseftermiddagen och såg till att jag tillbringade onsdagen i sängen och soffan framför One tree hill (säsong ett) med sprängande huvudvärk, mag/halsont. Överlevde onsdagen så pass väl att jag tog mej till jobbet idag (torsdag) Vilket var himmla tur för tänk vilken röra det kan bli  så fort man vänder bort blicken =)
Dagen har tagit mycket på mina krafter och är i behov av en god natts sömn vilket jag hoppas på. Jag och drömmarnas land, dit är jag påväg snart faktiskt!

Låtarna jag haft på hjärnan har äntligen avlägsnat sig och jag kan sjunga vad jag vill utan att bli fast! =)
Det vore dock en fördel om alla andra slutade sjunga också!

förresten är det fett trist när Helena inbillar sej att hon är Sthlmare.
Kom hem och ha snöbollskrig  med mej istället och ge upp tankarna med att bli storstadsfjolla! =)

Trevlig helg allesammans för det hoppas jag min blir!

                                      egoist me

moi  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback