Hello Africa och Harrys

Åter igen söndagkväll och har precis kollat på One 3 hill!
Har varit till Borlänge med Helena idag för att inskaffa ny mobiltelefon till henne. Har haft en rätt eländig hangover idag med huvudvärk vilket jag inte brukar ha men efter en bit kladdkaka jag och Helena bakat vart jag som folk igen.

Veckan har gått lika fort som vanligt och har varit riktigt bra! Hoppas nästa vecka går ännu fortare.. ..

I fredags myspyste jag i soffan och kollade så klart på 'Så ska det låta' eftersom min favorit kille Daniel Lindström var med. Han är ju för underbar helt enkelt!
Gårdagen bestod av endel festande i Falun. Förkrök hemma hos Elin för att sen sluddra vidare till Harry´s. Kvällen bestod av Jenny, Elin, Sanna, Malin, Elin B och jag. Kort och gott en rolig kväll!

Se själva! 

                                            
                                         Gissa häcken?!

Elin firade min födelsedag lite för tidigt (si sådär exakt 32 dagar) så jag fick paket. se så fina Hello Africa strumps. Kanon fina, Thanx E!
 


Nee, dax att ladda batterina inför en ny vecka!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahah nice strumps! =)

2007-02-12 @ 16:56:41
Postat av: Sanna

Heej!! Vad kul det var att träffas i helgen! "gamla" gänget lixom! ;) Vilken tur att jag följde med hem där på kvällskvisten åxå! Hade nog haft världens ångest annars :) Ha det nu så bra stumpan så hoppas jag att vi ses snart igen!! Kramis!

2007-02-12 @ 18:15:08
Postat av: Hemligt ..

Inte Jenny´s iaf .. den har jag sett på nära håll .. hehe :p

2007-02-18 @ 00:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback