sebastian & påskfest

Påsktiderna börjar vara över för i år och dax att återgå till vardagen (på tisdag)

Var på puben med Jeanette i fredags. De var länge sedan så de satt inte fel att umgås över ett par öl.

I lördags var Sebastian och uppträde i Kupolen när jag, Anna och Helena var där för att shoppa. Jag knäppte ett par kort och fick en kärleksblick av honom som jag delar med Helena. Han är duktig på att sjunga!


sebastian

Påskaftonskvällen var det middag med familj och sen förfest hos Mowglie innan utgång. De var en najs kväll!

Mowglie i kilt

mowglie


Systrarna Stam

jag o anna

Gäsp så sliten jag är idag. I morgon ska det njutas av sista lediga dagen! :)

hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Sanna

Heeej Idis!! Vad avensjuk jag är på dig som sett Sebastian :P Kul det var att se dig på hotällä :) Nästa helg då blire party party igen då ;) Hade riktigt kul i lördags, ramlade av stolar och fick blåmärken ha ha Det är så det ska va!! Ha det så bra! Puss och Kram Sanna

2007-04-09 @ 18:50:20
Postat av: Fredrik

Systrarna Stam.. lika som bär..
faktiskt!

2007-04-11 @ 22:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback