påskpyssel och kamerastrul

Åh, Jag har varit klantig! Jag har gnällt och gnällt över att min mobilkamera (3,2 mega pixels) varit så dålig på sistone och knäppt suddiga bilder, tagit lång tid på sig och så vidare. Jag har löst fallet. De var inte kamerans fel utan mitt. Jag minns att jag skulle försöka knäppa kort på en mörk himmel/åker och valde därför motiv 'Landskap i skymning' och glömde tydligen ställa tillbaka på Auto. Men det har jag gjort nu så nu är allt som det ska! :)

Idag har vi påskpysslat på jobbet. Se, fin va? Prickarna kom i brist på fantasi och brådska!

p?sk 

Nu är det strax påsk. I morgon jobbar jag sista dagen innan lite påskledighet, det ska bli så skönt! :)

Glad påsk kära du!

mycket påsk just nu.. .. . påsk påsk påsk. Nu ska jag dricka påskmust!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vilket fint påskpynt! Vi måste hinna träffas en sväng i helgen nu, i västa fall på söndag iaf om ingen har tid tidigare! Glad påsk på dig vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback