torsdagsnöje

Har varit fruktansvärt aktiv idag, nästan så jag måste ha semester två veckor.
Svingade ju mina lurviga igår, absolut kalas trevligt, så trevligt att huvudet var lite tungt i morse. Trots det har jag fortsatt måla huset, rensat lingon åt mamma, dammsugit och bakat en namnsdagstårta.
Var ju så klart meningen att den skulle ätas igår men som sagt var dök det upp annat.
Tack Sussi för mat och spel och grattis Helena för att du vann på spelet din tjallare :)
Hann med två efterfester igår/inatt, inte varje torsdag man gör det.
Först hårdrocksefterfest hos Sonny med Jeppe och Sofia. Musiken lät förbannat illa och jag gjorde allt för att spela lite reggae men Sonny vägrade, det urartade till ett litet slagsmål (jag åkte på stryk..)
andra efterfesten tillbringade jag dock 20 min på, hos Sööe (?!) konstigt nog endel folk men nee... jag for hem. Nu sitter jag här i valet och kvalet och undrar hur jag ska göra, men troligen drar jag mig till Sussi om ett tag och just get drunk!

förresten, jag lyckades inte beställa kläderna igår så tänkte göra det idag istället.
Då var ju mössan som jag så förbaskat gärna ville ha SLUUUT, förbaskat förbaskat förbaskat.
Men det vart en adidas WCT jacka iaf. Får väl duga då!

time too take a shower. 3-vlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback