såsdås

söndagen börjar lida mot sitt slut, rätt skönt faktiskt så man får krypa till sängs snart.

dagen har varit väldigt dåsig trots att jag inte var bakfull, 2 filmer där båda var 3h. Orkade dock inte hålla mig vaken på ena utan slummrade till en skvätt på en timme. Tur jag redan sett den!

min förkylning tog om igår kväll/inatt. Snorat och hostat, pallrade mig upp inatt vid 02:00 och svepte lite hostmedicin så jag kunde somna om till slut, puh.

röstat har jag gjort idag också, men på vad det håller jag för mig själv. Jag kanske ångrar att jag röstat som jag gjorde men äh, 2 late och de kvittar väl iaf. De  har iaf gå åt helvete and it sux sux sux sux!

såg att jag inte bloggat om det men, jag var ut i fredags med Sussi och Anna + ett gäng till. 
Jag tror jag vart rätt packad för jag kan inte påstå att jag minns varje sekund men jag tror det var roligt iaf. Igår var det mycket såsdåsande för jag var hypertrött och det är jag nu med känns de som..

Sweet dreams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback