måla och vinter

Shit, jag målade huset idag (halva iaf) och jag hade absolut ingen aning att jag hade sånn skräck för att stå på stegar. Det var allvarligt talat riktigt läskigt. Jag försökte intala pappa att jag inte kunde måla så högt uppe för mina ben skakade men han gick inte på de utan såg att dom skakade pga att jag spännde dom. Förbaskat också!

mer än så vart det inte gjort idag mer än tittande på Desperata fruar och Joey.
Ska klämma in en fika med Lina i morgon mellan mitt målande. Gossip-time!

Och jag hittade världens sötaste mest matchande vinter outfit som jag verkligen verkligen skulle vilja ha. 
Hittade den på 
http://www.junkyard.se .
De var mössa/halsduk/vantar i samma färg och matchande möster, alltihop!
De fanns i grönt och vitt. Men tyvärr insåg jag rätt fort att jag skulle se helt galen ut och gå runt som en grönjöling i vinter. Det var verkligen jävla skit för de var ju så fint!

Nu ska jag sura vidare faktiskt. Over and out!


Kommentarer
Postat av: Daniela

Tjeeenare! Måla hus är tråkigt så du ska ha cred för att gjort det! well done my friend! Kramisar

Postat av: Sussi

Hej min vän, vilket underbart vackert kort du har på dig! Grattis på din dag! Kramar

2006-09-14 @ 13:40:51
URL: http://smurfsusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback