kwack

Oh my god oh my god o my god! hämtade ut mitt legg jag beställde för över en månad sedan idag.
JAG SÅG UT SOM EN GRODA, hur i bubblan ska jag våga visa upp det där?!?! 
Såg precis ut som att jag skulle säga 'kwack' och hoppa fram. Så hemskt, stackars stackars mej!

Åååh, nu kom min stjärna Bob och la sig i knät, alltså är det säng time snart.

Fick min tröja jag beställt idag också. Den var fiiin!

Och så köpte jag en bok idag. 'Nätfångest', en kriminalare av Lin Anderson så nu måste Bobban och jag faktiskt gå och sova så jag kan börja läsa för den är säkert spännande.

I morgon blir det inget bloggande av för i morgon blir det en lååång dag med massa öl.

Natto-fnatto.


Kommentarer
Postat av: Daniela

Hihi grodan boll :)
Böcker är lovely, men deckare är inge vidare tycker jag. Faktiskt den enda sortens böcker jag inte läser. Weird. Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback