hostelihosthost

Vaknade idag kl 06:01. Helt galet tidigt! Låg och försökte sova samt hosta i 40 min men insgå att det var omöjligt att somna om så kilade ner och lyckades få i mig en sked sånn där Cocillana hostmedicin genom att bara få två kvälvningar och inte bara det, jag fick behålla det också. Har en förmåga too throw up de, nämligen liiite för starka grejer för min mage (därav anledningen att jag krånglade och hostade i 40 min innan jag fattade beslutet) så innan kl 8 i morse hade jag sett nyheterna fyra ggr och alla barnprogram som går den tiden på dygnet. Shit, varför var det inte lika häftiga barnprogram när vi var små? riktigt elakt. Råkade iofs somna i soffan mellan 10-11 men det hör inte till saken.

Fick även filmerna vi besällde här om dagen. Så plöjde nyss igenom Van Veeteren - Det grovmaskiga nätet med brorsan, den var visst 3h. Tydligen var dom andra två vi köpt också det. Men de är bra, filmer är spännande och avslappnande!

Har beslutat mig för att ta några öl idag med Anna och Anders, troligen puben en sväng. JIHO, där har jag aldrig varit förr. Om jag är pigg och glad i morgon och känner för att dricka mig fuller (vilket jag inte tror jag gör) blir det nog att fly från Sussi´s handbollskillar och lägga kvällen i Faluns händer hos Elin. Vi får helt enkelt se. Jenny har då svikit mig och farit till Sälen. SVIKERS!

förresten har Syrran startat sin blogg idag, så kika in och ge henne en kommentar ->
http://annastam.blogg.se

3-vlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback