ett tag eller två sen.

Hejdu hejdu!

Börjar se att det är dax för en uppdatering. Veckan har faktiskt varit ganska hektisk men ska ta mig tid ur mitt upptagna liv nu!

Har tillbringat 3 dagar av veckan på en 3-vlig liten lärorik kurs. Sånnt är roligt, de är sällan kurser är lärorika men denna var verkligen de. Cool-pool! Har även FAKTISKT sökt jobb, duktig jag.

I fredags var det middag och doningar hos my dear Sussi i Olshyttan, förbaskat go för jag var verkligen vrålhungrig när jag kom, hann bara äta en gröt tallrik den dagen, snacka om att jag är upptagen brud.
Vi drack öl och planerade för en kväll i Avesta, men icke. Vi tappade bort tiden och hamnade på Kingen istället, som för det mesta. Nu har jag kommit in i en period igen i mitt liv där jag bara gör bort mig totalt när jag är ute och svingar mina lurviga, jädra skit också! ångest ångest ångest, det som är bra är att den försvinner till nästa dag när jag alltid tänker:
-ÄH! vafan, jag är inte ensam. Personen i fråga var säkert minst lika full.
Nästa helg tänkte vi (Jenny, Sussi, jag och förhoppningsvis Helena) göra bort oss i Västerås istället.
I går (lördag) var jag barnvakt till Alva och Isac. Mycket snälla barn som är kloka och går och lägger sig när dom är trötta så en hangover-tired-Ida också fick somna i tid strax efter 'Lilla melodifestivalen'

Shit, snacka om att jag fått ett problem! One 3 hill har startat igen, på samma tid som Skärgårdsdoktorn går i repris. Så, vilket ska jag välja att titta på då? Snacka om beslutångest, jag vill ju se båda.
Så idag valde jag att titta på Skärgårdsdoktorn så får jag glutta på One 3 Hill reprisen i morgon 13:15 isället. Men alla andra söndagar framöver då? verkligen verkligen verkligen jobbigt läge.

Snart börjar Beck - enslingen som jag täntke titta på.
Nån mer än jag som haft Paris Hilton -  Stars are blind på hjärnan hela veckan?
Ur jobbigt.

Tack för mig, over and out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback