2 Sthlm city

men, varför får jag aldrig några kommentarer? ALLA andra får.. ... .. utom jag.
man skulle kunna säga att jag är lite sur nu faktiskt ... ....

I morgon åker jag till Sthlm och dreddar håret så det blir nog tomt på bloggfronten fram till söndag/måndag. Håll ut, I bee back!

Blir endel flängande och farande i Sthlm dessa dagar, många glada vänner och stjälar jag måste passa på att träffa, så bor på olika ställen varje natt vilket man kan kalla flängande. Men det blir nog både perfekt och framför allt roligt. Inte alla man ser varje dag så det gäller att passa på!

Smånervös såklart inför morgondagen. Har tid på en salong på Söder kl 12. Afro-killen kan enbart engelska. My god, hur ofta snackar man engelska i 8-9h i streck då?!
Ett par djupa andetag så får vi hoppas det går bra. Det ska iaf blir äckligt roligt att få ny frisyr och allt, dock alla inte som är lika possitiva som mig (bl.a mamma mf)

Blir nog endel öldrickande också och de passar ju mig och mina vänner perfekt. Fruktansvärt skönt att lämna Kingen i någon annans händer faktiskt.

Fick nya Tanya Stephens - Rebelution skivan idag av underbart snälla Pumpa. Danke!
Den var bra, lite för mycket dancehall music för mig men de funkade perfekt ändå!

Och det bästa av allt!!  Jag har beställt mig en näsflöjt idag =)
Den kostar bara 10 kr och verkar jätte rolig. Beställ en du också på (
http://www.snor.nu) så kan vi bilda oss en egen söt liten näsflöjtsorkester, eller hur?

Ska strax tvätta håret på ett "normalt" sätt för sista gången för ett tag framöver. Sorgligt!

Har inte hört någonting nytt av Anna men hon bör ha landat i Sidney och letar sig nog runt efter ett boende nu. Hoppas för gud´s skull att det går bra.. ...

3-vlig helg och ta hand om er .. ...


Kommentarer
Postat av: Sussi

Klart du ska ha lite kommentarer gumman! Hoppas allt går bra med håret och du är ju så fin vilket sätt du nu har håret på.. :) #flirt# Ha så skoj i Sthlm, jag ringer! Kläm

Postat av: Daniela

haha nu har jag också en näsflöjt på väg hem till mig. haha vi två kan starta en näsflöjtsorkester? IM ON! hahaha Kram på dig!

2006-09-28 @ 01:15:03
URL: http://njela.se
Postat av: Cattis

Hmm jahaja man får bättra sig på kommentarer läser jag.. jag har ingen näsflöjt men jag kanske kan vara med på blockflöjt istället? och jag tycker det är jättecoolt med dreads! kram!

2006-09-28 @ 20:48:37
URL: http://cattise.blogg.se
Postat av: Lina

HAHA.. va ju nödvändigt att du beställde en för tio spänn!! storstan har sin fördelar ;P eller va säger du!? ska bli ruggit spännande att se dej klar! syns på sön, kraamos

2006-09-29 @ 19:16:47
URL: http://finalina.blogg.se
Postat av: världens bästa Helena

åhh du är såå fin nu i din nya frissa.

jag längtar efter dig:)

pusselepuss

2006-09-30 @ 16:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback