uppdatering


Idag har det regnat och då behöver man inte göra någon nytta. Och det har jag inte gjort heller!
Om det inte är nytta att titta på CSI och 100 höjdare?!



  

1. Bobban såsdåsar (suddig bild dock)
2. Min fina namnsdagstårta.
3. Världssköna sockor jag fick av mamma igår (dom andra var bara grå så dom fick inte vara med)

Nu när jag är så himla fin ihåret vill jag vara lite ego igen. De går väl bra? =)

     
  


Men åh, kl är 01:00.. .. jag skulle ju ha sovit för länge sedan. Godnatt!
-------------------------------------------------------

Anna´s blogg är nu uppdaterad så länka dig via mina länkar el kika in på http://annastam.blogg.se
och läs om hennes backpackande i Sydney.

Scrolla ner för gårdagens inlägg.

Uppdaterar senare!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Klart du får vare ego! Det får man ibland.. :) Tåkke fin tårta det var då, kläm!

Postat av: Lina

de e bra att vara ego ibland =) e väldans sotis på din tårta!! ser fantastisk god ut... jag har aldrig fått en namnsdagstårta :/ jag har ju inte ens namnsdag, grymt orättvist!!

2006-10-04 @ 16:36:03
URL: http://finalina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback