unga, politik, Sälen och äpplen.

Anna´s blogg är uppdaterade. Länka in där!

Har inte riktigt tagit igen mig efter dessa kämpiga Sthlm´s resor än. Måste sova ut!

Gårdagen bestod av möte samt fika med Elise och Jeanette. Vi umgås väldigt aktivt  :)

Denna dag startade kl: 06:30 (?!?!) för att infinna mig på Jonsboskolan i Långshyttan för ha en liknande ungdsomkonferens med politiker och elever från 3 olika skolor.
Mycket idér så nu hoppas jag innerligt att våra kära politiker tar till sig och lyssnar på unga, inte ofta dom gör det.  Själv gjorde jag allt för att ungdomarna skulle prata och öppna sig, vilket inte är det lättaste. Syftet med konferensen är att politiker ska få mer klarhet i vad ungdomar tycker och tänker i vår kommun och försöka jobba efter det. Tyvärr är det lättare sagt än gjort ... ...
Helt färdig i huvudet av allt bubblande slocknade jag ½h när jag kom hem, my god vad skönt!

Klara skickade message nyss från London och vill planera in Sälenresa över nyår.
Måste vara ute i god tid så klart. Inte varje dag man hör av Klara, de var kul!

I morgon ska jag plocka äpplen.

Nu var det länge sedan jag såg Sussi, de måste jag göra snart!

Idag var det Desperate Housewifes. Dagens höjdpunkt, men de tar fortfarande lika fort slut!

De var allt för idag!








Kommentarer
Postat av: Bracier

I miss you

2006-10-11 @ 22:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback