skuttburk

Idag har jag varit på kommunalråd (Gun Drugge´s) kontor. Fräckt va?


Elise och jag arbetade endel på fiket idag (igår med för den delen) vilket slutade i trötthet som senare led till kaos. Vilket vi inte behövde eftersom tiden är knaper och en rapport ska skrivas. Vi ska nog samla oss till i morgon!

I morgon förmiddag blir spännande men de återkommer jag kankse om i morgon.
Eftermiddagen står det möte på schemat. Nämligen två politiker från stan som skall leda ett informationsmöte angående ett ungdomshus dom vill starta.
Själv är jag skeptisk till det, enligt mig ska inte två politiker starta ett ungdomshus utan ungdomarna själva. Vilket det i detta fall är tvärtom för mig. Vill dom ens ha ett ungdomshus? Men det ska bli väldigt spännande att veta vad dom har på hjärtat och hur dom resonerar.

Elise passade på att prova en läcker vintermössa idag på sportaffären.

 Cute va? :)

Och idag var min Farbror Lennart här och hjälpte pappa (han har nämligen grävt om grunden på huset) nåväl.. .. Lennart har inskaffat sig en ny traktor och det var den fulsötaste traktor jag har sett. Den ser verkligen hel flummig ut, så jag var tvungen att knäppa kort på den. Och inte nog med det. Se bara vad min ännu mer flummiga farbror har döpt den till?!

  

Idag på RoomService var dom på Jamaica så jag var ju bara tvungen att kolla.
I WANT 2 GO 2 JAMAICA SO MUTCH!

Och joo.. självklart ska ju Lina vara med i vår orkester! Förlåt kära vän.

secret man: De har du rätt i. Jag vet inte men jag tror att du är du som jag tror är du. Ja du vet! :) Här är det fina fisken och tro det eller ej men vi ska få snö i morgon! hoppas ni får det lika kallt som oss .. BRRR!

Time 2 run, y000!


Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej! Jag har försökt att kommentera på din blogg ett flertal gånger nu och det gååår inte!!! *funkar det nu kanske?*
Förästen, min näsflöjt is here, lets start the band! :P

Postat av: Daniela

aaaah nu gick det fan bra att lämna kommentar. SJUKT!

2006-10-21 @ 15:10:42
URL: http://njela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback