noseflut & rastafari

När jag ägnat största delen åt datorn idag fick jag krupp och beslutade mig för en promenix .. .. i kylan visade det sig. Brrrr! det var så kallt åt öron och kinder så nu åker "sen-höst-tidig-vår" jackan på i fortsättningen.

Igår under min promenix (.. ..som var varm och ljuvlig jämfört med dagens) tog jag en liten bild. Se så fint de var igår vid 12:00.

 höst i Österby

Idag fick jag äntligen min näsflöjt jag beställde för över 2 veckor sedan. 
Helsikens vilken tid det skulle ta för den att anlända! Tro det eller ej, men jag var verkligen riktigt haj på att "näsflöjta-mej" lyckades klämma ut ljuvliga toner på första försöket. 
Nå, någon frivillig som joinar min orkester? De kommer låta utmärkt!

Och jaaa!! När jag plockade ur bilen idag så hittade jag min kära 'Rasta in Love' tändare som varit på rymmen. Min underbara vän Helena gav mig men som försvann under Anna´s avskedsfest. Now i´m happy!  Så jag tänkte bjuda på ett kort på min "noseflut" och rastafari-tändare. Söta va?

 flut and rasta in love..

Jag upptäckte igår att jag hade fått ett blåmärke under fredagens omtummlande kväll. Se så stort och fult!
liiite överdrivet kanske, men det gjorde ganska ont faktiskt. Inte nog med det var det en man som inte ligger på plus i mina ögon sedan tidigare som gav mig det, kan inte påstå att han steg heller. Tvii på han!

 Ajöh!


hemlig: Jag vet vem du är nu :) 
3-vligt att du hittade hit vettja. Hoppas allt är bra med dig!


 

 


Kommentarer
Postat av: Åke

Får jag vara med dig i din näsflöjtsorkester?

2006-10-17 @ 09:38:30
Postat av: inte hemlig längre .. =(

asch då, det gick ju alldeles för lätt att ta reda på vem jag är .. ;)

2006-10-17 @ 09:45:44
Postat av: Sussi

Han ligger nog inte så högt i någons tankar tror jag.. jag har också beställt en näsflöjt för säkert 7 år sedan känns det som! Jaja, vi kan väl bilda orkester sen? :) Kram

Postat av: Lina

ååh nu blev jag o längta hem, vilken fin höstbild1
sedan tänker jag avslöja dej din skojare!!
de kom inte alls nå toner första gången du blåste i näsflöjten för du har tjuvtränat här i sthlm
=)
jag är lätt med i orkesten..
fast jag får stå bredvid o försöka se fin ut för min vägrar låta!!
kraaam

2006-10-17 @ 23:33:41
URL: http://finalina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback