kort och gott

Jisses, jag och Elise ägnade ett X (?!) antal timmar på fiket för att arbeta.
Roger, Pumpa! Hörde ni det.. .. ARBETA. Get it? :)
Vi blev dock roade en stund av dom två vild djuren!

dagen var lång och jag fick en "trötthets-attack" som jag börjat få på sistone. Läskigt!
Du vet när ögonlocken är så tunga och bara vill sova fast inte kroppen vill? exakt så känns det!
frågade min "nurse-kompis" (Nej.. inte du Elin. Du tar aldrig mina sjukdomar på allvar) Jenny vad jag har för fel vilket kunde vara vitaminbrist samt hösten och den mörka tiden. Jag tror på henne så klart och klämmde i mig en apelsin!

Sista avsnittet av Joey idag och jag vill självklart se mera!

Åke och Sussi: Våran orkester startar inom kort så fort alla näsflöjtar har anlänt till sina ägare! :)

Ella-Makarella: Du kommer alltid vara en ung snärta i mina ögon så klart! :)

hemlig som för övrigt är avslöjad: Jag är lite nyfiken på hur du hittade hit? Du är hjärtligt välkommen! :)

18/10 (idag, min kl är efter 00:00) fyller min underbara syster år så länka er vidare till henne och ge henne en grattis hälsning från Sverige. Då skulle hon bli glad!

Jag är less på att alltid skriva godnatt i slutet av mina inlägg. Visseligen önskar jag dej en underbart skön sömn men hädanefter får Du nöja dig med ett kort och gott .. .. . Tack för mej!






Kommentarer
Postat av: hemlig som för övrigt är avslöjad

är du helt säker på att det är jag då :P .. inte svårt att hitta hit, bara man vet vad man ska googla efter .. ärligt, det var en ren tillfällighet, otroligt nog .. Hoppas allt är bra med er där uppe i landet o hoppas ni får en jäkla massa snö inatt! =)

2006-10-18 @ 16:15:18
Postat av: Cattis

Riesen är ju jättegott, hoppas du snart är tillbaka på banan. Tills dess kan du kolla hemsidan och spela "fånga riesenspelet".. http://www.riesen.se/

Postat av: Ella Makarella

Daaa!! Jag tar visst dina sjukdommar på allvar, men kontakta gärna din vårdcentral innan du söker här :P

2006-10-18 @ 17:59:30
Postat av: Lina

määh får inte jag vara me i orkesten!??
jag har faktiskt oxå en näsvissla
=)

2006-10-18 @ 20:07:46
URL: http://finalina.blogg.se
Postat av: Daniela

Wohooo fick min näsflöjt häromdagen. Nu jävlar sätter vi igång med att bli worldwide ;) slå på stort liksom.

2006-10-18 @ 23:48:53
URL: http://njela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback