Idol & Baberiba

Slitsam dag som inte riktigt gick varken som jag eller Elise tänkt sig. Våra huvuden var överkokade och de vart endel kaos men det tar vi itu med på måndag.. ..


HELG! Veckorna springer iväg, går dina lika fort?
Idag blåser det värsta stora vindarna ute och det är iskallt.

Tillbringat kvällen framför TV:n, Idol och Hey Baberiba. Stackars Idol-Linda och hejja Markus!
Elise kom på besök för att låna datorn. Hennes pajade idag, självklart när det var som viktigast att hon kom åt I-net. Så lite smått nipprig och småirriterad var hon allt.

I morgon är det fest på G i Falun som sagt var. Äckligt roligt ska jag/vi ha det!

Have fun!

hemlig: OOOH. Jag förstår och jag tror dej helt klart, nyår är nog årets höjdpunkt för många! :)


Kommentarer
Postat av: Qaroline

Jag tyckte seröst synd om Linda för hon gjorde bättre ifrån sig en Johan. Fast Markus ska ju heltklart ta hem segern!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback