Hello everybody!

time 2 update.

Jag är så klantig, jag började skriva så sullade jag bort allting så klart. Fuck!
Bara att börja om .. .. .

I torsdags var jag på anställningsintervju i Långshyttan som kamratstödjare på deras högstadieskola - And i made it! Äntligen börjar jag se vändning i mitt liv. Den högre makten (?!) börjar bli snäll. Thanx! Känns jätte roligt, heltid i 2 år. YES! hela dagen gick jag med ett stort smile och allt gick så lätt.

fredagen var det arbetande med papper, skrivande, papper och skrivande för att sedan hämta Oscar på dagis. Efter mycket om och men lyckades jag locka med honom hem. Kvällskvisten tillbringade jag hos Jenny för att äta Kinamat, godis, kolla på Idol och Hey Baberiba. Myspys kväll kan man lungt säga!

lördagen startade spännande med att bleka slingor på Jenny. En liiiten miss slutade med lite för många täta slingor på ett ställe. Men de var inget farligt. De lägger sig! Jenny var dock inte lika övertygad :)
På kvällen var jag hos Sussi och pimpade öl. Det var också mysigt och behövligt att bubbla av oss lite. Drog oss ut på hotellet, vilket tyvärr var dåligt med folk (eller?!) Helgen före löning står still i Hedemora!!
När vi kom ut hade jag nog som roligast,  en bra dragen Helena glider fram till en ordningsvakt och säger: Jag skulle nog behöva hamna i en fyllesnäll idag! jag skrattade så jag grina.
Helena min kära vän, de heter fylleCELL!

Idag har det självklart varit mycket sovande, vattendrickande, TV tittande och MCD mat med Helena.

I morgon är det måndag, helgerna bara rinner iväg. I veckan fyller både Ellie, Elin och Sussi år.
 
Har även pratat i telefon med syster idag. Det var roligt att höra hennes röst. De är allt bra tomt här hemma utan henne. Tycker hon ska spendera lite mer pengar så hon kommer hem fortare!

Jag har haft 2 låtar på hjärnan hela helgen.. ..
1) Cocoa Tea ft Sizzla - Pass it over 2) Bob Marley - Punky reggae party  

'Cause it's a punky reggae party
And it's tonight
it's a punky reggae party
And it's alright'

Lite bilder från helgen.. .. .

  underlig dam som stod för underhållningen. De lät inte bra i mina öron!
 Sanna och Rikard som jag inte träffat på väldigt länge.


Och så en annan sak!

 Vänstra gardinen på fiket hänger upp och ner. Det stör mig!!






Kommentarer
Postat av: Sussi

Men vännen hon var ju grymt bra ju! Velvet :) Hehe... ska blogga lite snart jag med, uppdatera lite kort fran damtoan kanske.. :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback