babbel & lista igen

Onsdagar tycker jag om för då kl: 11:07 har jag gjort precis halva arbetsveckan. Tycker veckorna går rätt fort iofs. Betyder det att jag har ett jobb jag trivs med? I morgon är det torsdag, vilket det nyss var ju!

Igår var det ju ett hur spännande avsnitt av Greys´ Anatomy som helst. Absolut inget man fick missa trotts att jag var så trött. För det är jag verkligen på kvällarna.. .. . trött. Lite småkämpigt att komma upp 05:20 på morgonen. Believe me!

Eftersom jag inte gör mycket annat än jobbar, MSN:ar och sover nuförtiden har jag självklart ingenting att skvallra om, så jag klämmer in en till lista du kan roa dej med..

Favvolista

favorithand: höger
favoritkändis: Morgan Freeman
favoritsalt: jozosalt
favoritnöt: kokosnöt
favoritkanal: 5:an
favorithund: våran Lady såklart
favoritbok: OJ, Harry Potter (böckerna), Tracy Lords -Nattens barn mf.
favoritkamera: min oldtimer-digitalkamera, FinePix 3,2 mega pixels
favoritkalsonger: RosaPantern-sov-kalsonger
favoritnils: .. ..Karlsson Pyssling
favoritmat: mamma´s
favoritspel: Super Mario
favoritnintendo: 8:a bitar
favoritgurka: pappa´s
favoritprogram: Så många. Grey´s Anatomy, Desperate Housewifes, One tree hill,  CSI (alla men mest Miami), VÄNNER, Joey mf.
favoritdvd: Nyckeln till frihet, Oh brother where art thou mf.
favoritutemat: McD på söndagar
favoritarnold: Schwarzenegger
favoritradio:
http://www.vibes46.com/
favorithatt: gillar inte hattar så värst, men mössor däremot
favoritstandup: Jonas Gardell
favoritfilm: Nyckeln till frihet, Oh brother where art thou och massa fler
favoritlista: den här favvolistan så klart
favorithumor: min egen


Stand in love, take my hand in love, God bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback