måndag, hemska måndag.

jaaa! måndagar tycker jag absolut inte är nå roliga. Tycker du?

20 års festen i Ö-by var trevlig. Syrran hade iaf fruktansvärt roligt eftersom hon var verkligen total packa (jag har allvarligt talat aldrig sett henne fullare..) hon trodde hon skulle lyckas få med 7 av mina bärs in på Kingen vilket kanske inte är så klyftigt, när vi tittade lite närmare såg vi att alla dom där glasflaskorna var rätt krossade pga att fyllot inte kunde stå rätt upp. Klantarsel, så den kvällen höll jag mest ett vaknade öga på henne, men hem kom vi.

lördagen tillbringade Anna i sängen, hon var full när hon vaknade men efter 1 h låg hon på hallgolvet och spydde och sen såg jag nog inte röken av henne förrän jag skulle dra på fest igen.
Ungarna (på 3 och 6 år) trodde att hon hade fått magsjuka, men så var icke fallet.

Kvällen hos Jenny var rolig och vi gjorde de vi är bra på, och dricka öl!
Åkte till Hotellet för att glo på Rootvälta men jag lyckades bara vara där i 1 h el så sen fick jag tydligen lite annat för mig. That´s life..
Iofs gråter inte jag floder över att jag missade Rootvälta och som de lät på alla andra så hade dom iaf inte haft så kul.

jag var inga bakis alls igår (okej, bara när jag åt så klart men de blir alla) Helena ville prångt att vi skulle gå på den där förbannade marknaden och va gör man inte, stället väl upp! Vi gick och gick och gick och gick. Sen drog vi ut till Jenny och kolla på 'Alla vi barn i Bullerbyn..' men då slockna Helena och efter de tillbringade vi dagen hos mig med att kolla på film Kurt Wallander - Fotografen och efter de Big Brother.
Sen slocknade jag tok fort!

Jag vill gå ut, men de blåser ju så mycket!
Nu äre mat. Heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback