JUH JUH JUH JUH.

Jag har kommit fram till att jag ofta är trött, men igår var jag verkligen kanon trött.
Hyrde 'Den utvalde' med Helena men råkade däcka och missa 15 min så de vart lite snurrigt och mycket frågor men jag fattade nog. Och Big Brother har ju också blivit total konstigt o absolut inte lika roligt som förrut, men må bästa man el kvinna vinna! Jag hoppas på Rägger.

Jag och Helena planerara dagen nu. Vi ska till Roy-the-boy i Avesta och göra nå skit coolt kl 15. De var fruktansvärt länge sedan och kommer bli kanon kul. Christer den dåsen som vi också tänkte hänga med, han var bara full och skulle sova ett tag först. Hela Avesta är alltid fulla el bakfulla på torsdagar, de är sååå boring för i Hedemora är vi aldrig de. När vi inte visste vad vi skulle göra innan 15 så beslutade vi oss för att fara till Stjärnsund och handla i kiosken där Olov jobbar, jag råkade lova de när jag hade några öl i mig och jag håller alltid vad jag lovar!


Helena är min roligaste vän i världen. Hon är verkligen kanon rolig!
Jag tycker alla ska bli kompis med henne för en dag och se hur rolig hon är, men bara en dag för sen vill jag ha tillbaka henne faktiskt!
 
Jag ska byta blogg press kort nu tänkte jag, kanske ska passa på att byta design också.


Nu är ju dock vädret skit men de skiter jag i, jag ska ha en rolig dag iaf! SKIT SKIT SKIT SKIT BUT I´M HAPPY..

Återkommer med mer info.

OVER AND OUT!


Kommentarer
Postat av: Kräkan

Kalla mig inte för kräkan! Eller jo det kanske jag förtjänar.. :) Puss!

2006-05-18 @ 23:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback