helger är bra.

Helgen är över och de är hela 5 dar kvar till fredag. Men som jag alltid säger på söndagar '- Nästa helg ska jag vara nykter!'

I helgen var det endel fylla. Avesta i fredags och Hedemora i lördags. Tusen tack alla som gjorde de lyckat!

Förresten så har vi fått den där studsmattan nu och herre jävlar va drygt de är. Förstår absolut inte hur
ungar kan hoppa så länge utan att bli trötta. Jag är verkligen helt slut efter 5 min!
Om du vill så får du komma och prova?
 
Såg du 'Emmas värld'?!? Jag vill väl också åka till Jamaica med Papa Dee så klart!! jag vart faktiskt lite sur på henne.

jooo, jag har lyckats klippa av Internet kabeln med åkgräsklippan i helgen också, den var faktiskt ivägen och jag såg den inte och ja de var klantigt.
Tur att min pappa är så himla händig och kan laga allting!

De känns som att jag har så mycket att skriva så just därför avslutar jag för jag har verkligen ingen aning om hur de ska gå till.

Herrå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback