2 dar el så.

Klant jag då, såg nu att jag faktiskt hade "blogg:at" den 8:e men missat att publicera den så, de gjorde jag nu. Alltså finns de ett inlägg längre ner som är från i måndags (?!)

Skitsamma, idag vare sol och jag fixade med lite papper i morse men från lunch till 16:00 så har vi hängt i Olshyttan och bara varit. Jag gick hem från stan och tog en omväg på 1 ½ h och de är bra, men jag var riktigt jävla hungrig när jag kom hem och sen dess har jag inte gjort mycket mer än kollat på Big Brother. Så rolig var min dag!

Igår var jag och Sussi till Borlänge för att inskaffa ny fräsch bikini, hon lyckades men inte jag.
Jag tappade iofs tålamodet så jag sket i de efter ett tag, sen var jag nog överallt och ingenstans med Helena, Paula och Linnéa (Jag åt en Viol glasskula som Linnéa köpte, den var go) tills Grey´s Anathomy började och sen misstänker jag att jag kastade in handuken... och de ska jag nog snart göra igen tror jag. Jag är tröttast nuförtiden!


Sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: sussi

puss min vän! Hoppas du vill pimpla bärs med mig i morrn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback