Sjuk, sjukare & sjukast!

.... de är jag!

Kände mig hel konstig i morse, ont i halsen och hela bröstet höll på att hoppa iväg när jag hostade. Var trött, fryssen, öm och ont i kroppen och slut i hela huvudet (Mer än vanligt..)  men har lyckats hänga lite med Helena och Linnéa iaf. Satt ute i solen tills de vart såå kallt (Iofs har de varit de heladagen för mig..) Helena läste Norgehistorier, dom är rätt roliga. Förresten! Grattis Linnéa till jobbet i Norge. Roligt att nån av oss skaffar ett riktigt jobb. Slog på och skrattade lite åt Robert Gustafsson - Ja ä´ int´ bitter! Nåväl, jag är så himla sjuk att jag gick och la mig efter maten, sov en timme sen börja vänner, Big Brother och nu sitter jag och väntar på veckans höjdpunkt, Desperate Housewifes! Jag lever ju ett oerhört glamoröst och hektiskt liv. Visst då? Så jätte roligt att leva mitt roliga liv...... iofs så är jag sjuk idag så jag får leva ett trist liv idag! Sådeså.

Nu ska jag gå och vara sjuk vidare!

Krama /I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback