Länge sedan nu..

Jaah, de var ett tag sedan jag skrev nått! Skulle faktiskt göra de igår men lyckades aldrig logga in på blogg, måste varit nå fuffens med sidan!
Kändes inge roligt heller att skriva innan när jag bara åmat och gnällt över att jag varit sjuk också, vilket jag ju varit. Men nu är jag snart fitt for fight igen! Bara lite hosta jag ska försöka bli av med.

Sussi tycker att jag lagt ut ett hemskt fult kort på henne, jag förstår inte varför? Så hon vill att jag ska ta bort det. De tycker absolut inte jag!

Har dock inte hänt mycket spännande och nytt i mitt liv sedan sist faktiskt.
Var till Falun igår och åt lunch med Jenny och Linda, sen tog jag och Jenny svängen förbi Borlänge och köpte en mobiltelefon till henne, Värsting fin!
Idag har jag, Helena och Alexandra varit i Borlänge också och shoppat litegrann. Länge sedan man hängde med Alex så de var roligt...

Ska försöka göra lite nytta i morgon!

Krama. /I





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback