Dagen efter!

Verkligen dagen efter! Sitter här framför datorn o lyssnar på mp3 spelaren som jag precis fixat, Tanya Stephens - Way back just nu i luren o har en jätte fin renmössa på huvudet som jag fick av Paula igår, tack kåmpiz!

Var fylle slag här hemma igår, 16 pers o massa mat o fylla! Fick Galiano som vi drack massa, jag som inte ens dricker sprit eller kaffe. Men ändå!

Tusen tack för alla fina presenter förresten, längdstavar av Jenny o världs stort öl glas!

Har varit lite seg idag så klart så tillbringat dagen framför TV:n o en film, Kurt Wallanders - Svag  punkt (eller vad den nu hette?) helt ok, men inte lika bra som dom andra.

Lina har tappat bort sin sminkväska från igår, stackars!

Justja, kom på! Nån på festen igår knäppte ett kort på ett öra ute när de var mörkt ute, när dom tittade på de sedan så såg dom nån figur av nå slag, en gubbe. (Jag såg den själv också!) som stog ute i ingenting i mörkret, fast de inte var nån där så klart och idag så är gubben borta!! Lite scary faktiskt.

Nu ska jag göra lite nytta! Tack alla för igår..

Klemz. /I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback