midsommarafton, ja midsommarafton.

pappa fyllde år igår, grattis till han och brorsan och hans tjej gick och förlovade sig, grattis till dom! mycket grattis nu (:

i present fick pappa presentkort på balongflygning, herregud vad nervös han vart och drog lite dåliga undanflykter men jag och brorsan ska också med upp och hålla ställningarna. Spännande!

det var rätt kallt att åka traktor och vagn igår, brrr.. men efter några öl så gick det rätt bra iaf.
jag tappade bort min väska! hoppas den kommer fram idag annars blir jag lite ledsen fast jag blir inte förvånad om den inte kommer fram, vi var nämligen 42 pers på vagnen. Dååå var de trångt!
Lyckad kväll iaf och den var väldigt rolig, hoppas verkligen denna kväll blir lika lyckad.

Snart är det dax igen, fast först är det fotboll. Vi ska klå dom jävlarna!
ikväll blir det Säterdalen och kolla på Boppers, deeeru!

jag är hungrig!

Skål, skål, skål, skål.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback