lista igen!

Mycket listor nu, här är en till..

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
'...om frimärken med fåglar och fotbollsspelare. Men en dag hade..'

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
absolut ingenting. luft?

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Matchen, igår kväll.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
22:34

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Gentleman - Intoxication på datorn iofs och utan den äre tyst som i graven.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
1 ½ h  sedan, varit ute och gått och hoppat lite studsmatta.

7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Aftonbladet (startsidan)

8. Vad har du på dig?
blå sidenpyamas med björnar på.

9. Drömde du något inatt?
de antar jag men minns inte alls vad.

10. När skrattade du senast?
vid 15:00 kanske, pappa skrämde skiten ur mig.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
massa tavlor och en jätte bokhylla.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
mötte en moppe när jag var ute där tjejen satt gränsle över honom när han körde.
De såg riktigt konstigt ut!

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
jo den är rolig.

14. Vilken var den senaste film du såg?
har faktiskt inte sett nån sedan i söndags, The Jonathan Wamback story vare då.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
en F1 bil.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
neeeh, de törs jag inte.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det
vara?
kan jag inte svara på rak arm, de är så mycket.

18. Tycker du om att dansa?
inte så värst.

19. George Bush?
njah, vi har glidit ifrån varann genom åren.
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
ojj, minimänniskor låter för långt borta för att jag ska veta de. Bill och Bull kanske?

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
absolut.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
'Tjeena kååmpiz, bjud på en bärs! '

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Alla utom Sussi för hon vägrar svara på den andra.


Kommentarer
Postat av: sussi

Hehe :)

Postat av: sussi

Nu har jag kopierat dina listor! Prutt!

2006-06-02 @ 11:28:07
URL: http://smurfsusen.blogg.se
Postat av: sussi

Men du? Nu undrar jag... varför gnäller du på mig att inte jag uppdaterar för? Du uppdaterar ju inte heller speciellt bra skulle jag vilja säga.. ?

2006-06-06 @ 11:21:15
URL: http://smurfsusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback