my weekend med nostalgi.

helgen är pasé och en massa öl slank ner!

fredag vart det fördricka hos Lina för att sedan i regnvädret åka till Säter och dricka mer.
Jag hade rätt kul men Lina, Rebecka och Elin hade däremot inte det som sattsade på att få lift med en raggare till Hedemora för Kingen medan jag och Sophie fortsatte rummla runt bland raggarna istället, trodde aldrig jag skulle lyckas komma hem eftersom det inte såg så lockande ut 04:00 men jorå, jag fick åka en gul raggarbil hem. Tack för de!

lördag åkte jag traktor o vagn med samma människor som på midsommar, förfesten och efterfesten i Västerby var lyckad och 3-vlig samt resan till o från Säter men hjälp vad det var världelöst där, till och med raggarna hade ju farit hem. Så vi får tillbaka till Hedemora! men de var kul iaf. Jag och Jenny pallade jordgubbar med pannlampa!

söndag var det inte många ansträngande övningar, utan enbart film. Helena, Sophie o jag hyrde 'Min frus första älskare' vi hade ju hört att Nassim Al Fakir var med i den (ni kanske minns han som var med på kändismartchen i Stjärnsund? scrolla ner en bra bit så finns bild!) och det var han ju, fast inte så mycket som vi hoppats på! jag och bror min tog även en liten tur till Arlanda på kvällskvisten för att hämta våran syster, kom hem 02:00 så jag var trött i morse.

idag har jag varit i Norberg och fikat på Elsa Anderssons café med Helena, Sophie och Sussi, jag drack en dricka sen började de åska så vi åkte hem igen. Roy the boy var inte hemma så inte kunde vi hälsa på han heller. Nu ska jag krypa ned med mina tjockiskatter Bob och Marley och sova!

Hejpåre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback