Nu så!

uppdateringen tog längre tid än planerat i brist på ork och tid. Tiden har en förmåga att rinna iväg väldigt fort för mig, hoppas jag inte är ensam om det.

Detta har hänt .. .. .

I fredags kände jag plusen för en kall öl spida på extremt fort och tog tag i saken genom att ringa Sussi som aldrig tackar nej. Tillbringade kvällen hos mina käraste Lisa och Hasse (Sussi´s päron) för att spela kort och dricka endel. Lika mysigt som alltid. Drog oss sedan till Kingen. Väldigt mycket folk och jag kom underfund med lika fort som jag kom in att jag inte missat någonting under dessa helger jag inte varit där. Allt var sig likt! fick som vanligt i mig endel och gled hem med endel minnesluckor. Sånnt är livet!

Lördag bestod av Kinamat och film tillsammans med min bror och sambo. Så skönt att ligga i soffan en lördagskväll men försök undvik att se svenska filmen 'SÖK'. Ingenting att se!

Söndagen bar det iväg till Borlänge med Karin för att julshoppa. Hittade endel men inte allt, har en enda ynka liten sak kvar som ska vara förbaskat svår att hitta. Jag lyckades spendera endel pengar på mig själv istället. Kom hem med en ny mobiltelefon som min arbetande kompis Thomas på The Phonehouse övertalade mig om. James Bond telefonen, K800i. Den funkar fin fint och jag är jätte nöjd, rekomenderar den till andra. Dock var det svårt att slita sig från NOKIA. Tro mej, det tog tid att fatta detta beslut!



Igår jobbade jag sista dagen innan julledigheten så nu börjar jag inte förrän den 8:e Januari 2007. Skönt att vila upp sej. Jätte nöjd med min tid på Jonsboskolan och jag trivs utmärkt. Bättrre skola får du leta efter!

så, idag har jag inte gjort många handtag. Jag är  ju ledig! :)
Lite diskrensning på datorn och hittade bra många onödiga program att radera för att sedan ta en tripp till Borlänge och göra ännu ett försök att inskaffa sista julklappen vilket jag misslyckades med så klart.
Helena däremot har missuppfattat det här med vinter och jul och inhandlar sommarklänning och solglasögon. Hon gav helt enkelt upp hoppet om vintern och gick direkt på sommaren så söt som hon är! :)

Jag är ledsen... det blir inge Sälen av på nyår. Alla drog sig ur på grund av snöbrist så klart. It sux! så som varje år är vi planlösa över ny år.
Juldagen tillbringar jag och Helena på en sunkig krog i Sthlm. LOVLEY!
Vi har gett upp Hedemora stad under denna kväll. Ångestladdad och bestående av skrytande f.d Hedemorabor som berättar om sina underbara liv. No thanx!

Nu är jag hungrig. Trodde inte man kunde bli hungrig kl: 23: men tydligen. Dax för en smörgås! 

förresten, de är julafon på söndag!

Sweet dreams... ..

// ego-me

me
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

va vacker du är

2006-12-21 @ 20:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback