julfylla och pyamasparty

Julafton är förbi och var lyckad. Tomten kom även till mej i år trots att jag inte varit så överdrivet snäll. För första gången någonsin tyckte jag faktiskt att det var gott med julmat vilket säkert kan bero på att jag var hungrig och inte gnagat på godis hela dagen. Lite paket vart det allt, Harry Potter DVD boxen, Saltön, Shindlers list, pyamas, 3 böcker, en stavmixer, tröja och massa mer smått och gott som jag önskat mej.
Julaftons kvällen tillbringades efter firande med familj hemma hos Mowglie med en hel drös människor för att sedan rassla ner till puben vilket också bestod av ett helt gäng julfirande stjälar. Blir vanligare och vanligare att gå ut på julaftonskvällen. Festandet höll på till morgonkvisten så jag var inte allt för pigg och sugen på att knäppa en bärs igår. Så juldagens kvällen bestod av pyamasparty, struntprat, godis, Jönssonligan och den svarta diamanten med Alex och Helena. Var verkligen så roligt att träffa Alex för första gången på 4 månader. Våran egna Schweiz tjej! 
Det var någonting som fattades på julafton, någonting som alltid brukar vara där och lämnade ett stort tomrum efter sej. Nämligen min syster! men Nya Zeeland är säkert också mysigt över jul =)


Julafton!

       
     

Juldagen!

    


Annandag jul!

  

bästa skitungen är extremt inne i Harry Potter .

Nu är julfirandet över och dax att se fram emot nyår så i morgon bär det av mot Stockholm för att tillbringa dagar med strosande på stan, shopping, fixa dreadlocksen, öldrickande, äta mat och framför allt umgås med kära vännen Helena. Nyårskvällen hoppas och tror jag tillbringas hemma hos Mathias och Ellie i Hammarbyhöjden. Vi har nämligen bjudit in oss själva fräcka som vi är =)

Så om det inte uppdateras nått mer i år så önskar jag er alla en.. ..

God fortsättning och ett riktigt gott nytt år!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett Gott Nytt Ar pa dig gumman.... rummla runt i Sthlm at mig oxa! Kram fr ett pisskallt New Zealand!

2006-12-31 @ 01:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback