jul jul jul jul

Jag har stulit en julig lista av Daniela!

Julens (och dina) hemligheter:

Har du köpt en chokladkalender?
jäklar, de har jag glömt.

Om ja, har du öppnat några luckor för tidigt?
om jag hade en så hade jag aldrig fuskat.

Har du hunnit med att köpa julklappar?
nej inte en enda.

Till vem är det svårast att köpa till?
bror min med sambo.

Dricker du alkoholfri glögg?
nee, uuäk för glögg.

Har det hänt att du aldrig stressat inför julen?
näe, jag chillar.

Hur många stjärnor ger du till årets julkalender?
jag har inte sett något avsnitt så kan inte ge någon.

Säg en person som du velat säga “God Jul” till men aldrig vågat/orkat eller kanske glömt?
tomten

Vem är det som julpyntar hemma hos er?
mamma

Älskar du att få julklappar eller att ge bort?
jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha!

Vill du fira julafton utomlands eller i vårt kära Sverige?
i år utomlands på grund av snöbrist.

Känner du någon julstämning nu?
verkligen inte. Snö tack!


Kommentarer
Postat av: Helena

tänkte skriva lite här nu när de är min födelsedag å allt

2006-12-12 @ 21:27:35
Postat av: Syster yster

Saknar dig!!!! kram kram

2006-12-13 @ 08:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback