1:a advent

min dator är fortfarande hos Dr Pumpa men ska säkert anlända hem snart. Den var tydligen FULL med virus. Uchdå!

ännu en slitsam arbetsvecka framför sig. Känner mig smådeppig, trött och bakfull idag och jag ser inte fram emot måndag. Måndagar är inte min dag!

fredagen var lugn, ut och åt med La Family för att fira mamma som fyllde år. Gratulerar! sen var det Idol. Yees. Mackan vann! fast jag kan faktiskt anse att Erik framförde vinnarlåten bättre än Markus.

igår var det jätte mycket öldrickande. Utekväll på Bolanche med Jeanette. De var roligt!

nästa helg kommer Idol-Johan till hotellet. Fräckt va? Dit ska jag, PAX!!

i morgon fyller även Karin år. Gratulerar!

Jag vill ha MacDonalds!!

tänk, december men inte en snöflinga så långt ögat når. TRAGISKT!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Tack! Det var snällt! Skulle vilja se lite kort på din blogg också juh! Kläm!

Postat av: Favvovakten!

Hörru "flipperkulan". Hade du druckit cirkelkaffe i lördags!?!? *ler*
Det var ju inte hela huset gungade denna helgen..

2006-12-03 @ 21:50:17
URL: http://www.bolanche.se/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback