utmanad

HJÄLP!  Cattis har utmanat mig, Shit!

1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:

1) Zackes grill
2) Lokalvårdare företagshälsovården
3) --
4) --
 (men förlåt mig då om jag inte har haft 4 jobb då. Jag är fortfarande ung och fräch och inte kommit så långt i min karriär, sen har jag faktiskt gått i skolan hela livet)

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:

1) Cry baby (Cattis jag måste faktiskt också skriva de=)
2) Nyckeln till frihet
3) Oh brother where art thou.
4) ALLA Astrid Lindgren filmer (dom blir man verkligen aldrig för stor för)

3) Fyra städer jag har bott i:

1) Hedemora (men på faktiskt olika ställen så då får jag skriva dom)
2) Österby
3) Åsgatan 31
4) Stationsgatan 2 ?

4) Fyra tv-serier jag gärna ser:

1) Desperate Housewifes
2) Grey´s Anathomy
3) One 3 hill 
4) Vänner/Joey

5) Fyra ställen jag vill åka till:

1) Jamaica
2) Cuba
3) Brasilien
4) Mexicco

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

1) blogg
2) lunar
3) hotmail
4) helgon

7) Fyra favoriträtter:

1) pasta och nått
2) rid och nått
3) potatis och nått
4) --
(de var ju skit svårt att komma på)

8) Fyra ställen där jag trivs:

1) hemma
2) hos mina vänner
3) reggaefestivalen
4)puben =)

9) Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna:
1) Sussi (http://smurfsusen.blogg.se)
2) Roer (http://rogerlast.blogg.se)
3) Daniela (http://njela.se/)
4)  -- sen kom jag inte på nån mer. Den som vill får, för jag kan ju inte välja Cattis.


Kommentarer
Postat av: Daniela

visst vart jag duttig som gjorde som jag blev tillsagd nu, inte ofta det händer kan jag säga. Men din andra lista kan du GLÖMMA att jag gör. No way in hell! ;)
Hoppas du har/hade det trevligt på pubben och tog en öl för mig också! Kramar

Postat av: Daniela

By The Way...Du får ju lägga till mig i dina "länkar" här på sidan. ska fixa till dig på min sida nu.

2006-08-25 @ 23:51:50
URL: http://njela.se
Postat av: Roger

Plutten ???? nu får du väl kamma till dig? Kan du vidareutveckla det där grynet? :) Kramiz

2006-08-27 @ 19:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback