mest massa skit

okej okej okej, eftersom Roger tjatar nå så fruktansvärt och nu lyckats läsa hela listan så självklart en guldstjärna till honom *blingbling* =)
har även fått reda på att Danne har läst hela listan också men inte kommenterat (han är lite feg) så bara för det får han bara ett litet *bling*

just nu är jag lite sur eftersom jag nyss fick ett Painsho pro prog. som enbart är på engelska och det har verkligen inte jag tålamod till att sitta och dalta med, men är jag snäll får jag nog även ett på svenska. Och jag är ju alltid snäll!

herre jisses vad det har pisseregnat idag, jag trodde nån stog i duschen när jag gick förbi badrummet men det var tydligen vattnet ute.

shit, jag måste sova snart. Ska upp 05:00 och köra Anna till Arlanda med pappa. Jisses va jobbigt!
på hemvägen ska vi även ta svängen om Uppsala för att hämta mitt legg.

Polisen måste ju vara kocko. Så här står det på lappen jag fick: 'Vi har gods som vi förmodar tillhör Er! Medtag denna kallelse och legitimation vid hämtning' men, dom har ju mitt legg, hur ska jag då kunna visa de? tänk om jag inte haft nå pass nu då? va? tur att pappa är med!

jag borstade nyss tänderna med min nya tandborste, den var hård och elak och förbaskat STOR, min blev ju stulen (de är helt sjukt..) så jag har kört med eltandborste sista veckan så huvudet durrat sönder.

jag fick ryggskott igår förresten på Åhlens i Borlänge, men de gick över efter ett tag, men ont gjorde det!

Äh, nu snackar jag bara skit. Tack och godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback